Zapytanie ofertowe - monitoring osób starszych
Świekatowo, 30.06.2023 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Z DNIA 30.06.2023 r.
I. ZAMAWIAJĄCY
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Świekatowie
ul. Tucholska 6 86-182 Świekatowo
tel. 52 320 55 84 Adres e-mail: gopsswiekatowo@poczta.fm
Zapytanie ofertowe nie podlega przepisom ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi obsługi systemu polegającej na sprawowaniu całodobowej opieki na odległość przez centrum monitoringu dla 24 osób w wieku 65 lat i więcej. Usługa obsługi systemu powinna polegać na świadczeniu całodobowej opieki na odległość przez centrum monitoringu i przyznania natychmiastowej pomocy w przypadku zagrożenia życia, zdrowia czy bezpieczeństwa w trybie 24/7 przy wykorzystaniu opasek bezpieczeństwa od dnia podpisania umowy do dnia 31-12-2023 r.
2. Zamawiający jest w posiadaniu 24 opasek bezpieczeństwa.
Nazwa urządzenia: Opaska SiDLY Care PRO
Opaska bezpieczeństwa powinna być połączona z usługą operatora centrum pomocy.
III. OPIS WYMAGAŃ
1. Zadania centrum monitoringu
a) świadczenie usługi całodobowego monitoringu i przyzywania natychmiastowej pomocy w przypadku zagrożenia życia, zdrowia, bezpieczeństwa dla użytkowników opasek wskazanych przez Zamawiającego, gwarantującego szeroko pojęty system bieżącego monitorowania stanu seniora w miejscu jego zamieszkania oraz pozwalającego na natychmiastową reakcję przy wykorzystaniu urządzeń wskazanych
b) utrzymywanie centrum monitoringu w stałej gotowości w okresie trwania umowy poprzez zatrudnianie odpowiedniej ilości przeszkolonych dyspozytorów i innych niezbędnych osób w celu zapewnienia gwarancji prawidłowego świadczenia usługi w trybie 24 godziny/7 dni w tygodniu. Centrum powinno być wyposażone w technologie informacyjno-komunikacyjne pozwalające na monitorowanie zgłoszeń SOS przychodzących od podopiecznych, automatyczną identyfikację osoby wzywającej pomocy, kontakt głosowy i przyzywania natychmiastowej pomocy po otrzymaniu sygnału. W przypadku wystąpienia zdarzenia zagrażającego zdrowiu lub życiu użytkownika opaski nastąpi skuteczne powiadomienie jednej z osób wskazanych do kontaktu o wywołanym alarmie i zaistniałym problemie i w razie konieczności wezwanie służb ratunkowych: Pogotowia Ratunkowego i/lub Policji i/lub Straży Pożarnej oraz prowadzone będzie telefoniczne nadzorowanie przebiegu sytuacji od chwili uzyskania sygnału o uruchomieniu alarmu do momentu przybycia wezwanych służb/osób,
c) konfiguracja systemu monitoringu każdego użytkownika i wykonanie testu łączności urządzenia przed rozpoczęciem świadczenia usługi całodobowego monitoringu dla danego użytkownika opaski w ciągu maksymalnie 3 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego przekazania mu opaski bezpieczeństwa,
d) rozpoczęcie świadczenia usługi pełnego monitoringu dla każdego użytkownika opaski bezpieczeństwa w terminie nie dłuższym niż 5 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego przekazania mu urządzenia, z zastrzeżeniem początkowych terminów świadczenia usługi
e) wprowadzanie do bazy danych Wykonawcy danych identyfikujących użytkowników opasek, ich opiekunów prawnych i faktycznych oraz sytuacji zdrowotnej, w tym przyjmowanych na stałe leków i ich dawek z karty informacyjnej zawierającej również listę kontaktów oraz inne niezbędne dane dla rozpoczęcia i świadczenia właściwej usługi całodobowego monitoringu – niezwłocznie po otrzymaniu od Zamawiającego zgłoszenia o przekazaniu danemu użytkownikowi opaski i dotyczącej go wypełnionej karty informacyjnej, z zastrzeżeniem terminu 5 dni, o którym mowa w punkcie e);
f) aktywacja usługi dla każdego użytkownika, sprawowanie nadzoru nad zgłoszeniami, rejestrowanie i przyjmowanie wszystkich zgłoszeń generowanych z opasek bezpieczeństwa oraz podejmowanie niezwłocznych działań adekwatnych do zgłoszeń, w tym monitorowanie i obsługa zdarzeń technicznych np. niski stan baterii, wyłączenie opaski, zdalny reset zawieszonej opaski itp. i w razie konieczności podjęcie kontaktu telefonicznego z użytkownikiem opaski; natychmiastowe podejmowanie działań w celu usunięcia awarii lub usterki systemu, w tym opasek bezpieczeństwa, bieżące informowanie Zamawiającego i użytkowników opasek lub ich opiekunów o zakłóceniu działania systemu (czasie trwania awarii lub usterki i terminie jej usunięcia),
g) zapewnienie bezpośredniego, stałego kontaktu przez wyznaczonego przedstawiciela centrum monitoringu (koordynatora) z wyznaczonymi pracownikami Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świekatowie w celu bieżącej współpracy we wszelkich sprawach dotyczących zakupionego sprzętu oraz wdrażanej i świadczonej usługi całodobowego monitoringu;
h) przedstawianie Zamawiającemu comiesięcznych raportów o usłudze „opieka na odległość” oraz raportu końcowego z wykonania usługi, obejmujących w szczególności informacje o ilości i rodzaju podjętych działań, w tym ilości wywołanych sygnałów za pomocą przycisku alarmowego i rodzaju podjętej interwencji w przypadku wywołania alarmu i jej wyniku.
2. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31-12-2023 r.
IV. SPOSÓB SKŁADANIA OFERT
1. Oferta cenowa za wykonanie usługi (Załącznik nr 1);
2. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych (załącznik nr 3);
3. Klauzula informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych (Załącznik nr 4);
4. Oferent winien złożyć swoją ofertę za pośrednictwem:
- poczty elektronicznej na adres: gopsswiekatowo@poczta.fm
- poczty na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Świekatowie, ul. Tucholska 6, 86-182 Świekatowo lub
- osobiście w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Świekatowie, ul. Tucholska 6, 86-182 Świekatowo
4. Koperta, opakowanie lub temat e-maila winien być zaopatrzony w napis: „ Korpus Senior+”.
5. Oferty należy składać do 07.07.2023 r. do godz. 14.30.
6. Rozstrzygnięcie ofert nastąpi w terminie 3 dni roboczych i zostanie opublikowane na stronie BIP GOPS Świaktowo.
7. Oferty, które wpłyną po w/w terminie nie będą rozpatrywane.
8. Treść niniejszego zapytania podlega upublicznieniu na tablicy ogłoszeń Ośrodka oraz na stronie internetowej BIP GOPS Świekatowo.